Alla inlägg under december 2009

Av Marita Lindström - 23 december 2009 16:10

Ja, här har det verkligen inte hänt något på länge. Då jag dras med ett stort diskbråck så har det inte gått att sitta vid datan, därför har det inte blivit några uppdateringar på jättelänge. Nu känner jag mig lite bättre iallafall och tack och lov för värktabletter. Har pratat med Kicki som köpte Lemon och hon är så nöjd med henne, vilket värmer otroligt i hjärtat då Lemon alltid kommer att vara mitt lilla hjärtebarn. Hon har även fått en till "mamma", Kerstin, som också föll för henne då dom var hit och hämtade henne. Så hon har tur som fått 2 nya "mammor". Kicki och Kerstin är två helt underbara personer som jag fått väldigt bra kontakt med. Känns bra då jag kommer att kunna följa Lemons utveckling. Linda och Malin har kommit hem för julfirande och det känns jätteskönt. Malin har hjäpt mig med all matlagning och julbak och Linda har julbadat och klippt alla mina hundar. Ni är världens bästa döttrar   och jag vet inte hur jag skulle klara mig utan er just nu. Så TACK snälla ni än en gång för all hjälp jag får av er. Vill även passa på att önska alla hundmänniskor och goda vänner en riktig GOD JUL OCH ETT GOTT NYTT ÅR. Nu får vi alla hoppas på ett riktigt bra hundår 2010.


Kramar från Mita med familj och hundar.   

Av Marita Lindström - 1 december 2009 14:38

Imorgon kommer Lemons nya "mamma" Kicki och hämtar henne. Hon kommer att flytta till Frövi där hon får andra hundkompisar att leka med. Det känns så bra att det är Kicki som köpt henne, det känns som att det är rätt hem till valpen och jag har fått jättebra kontakt med Kicki. Vet att jag kommer att få träffa Lemon på någon utställning neröver. Så ikväll blir det bad för unga fröken så att hon är fin imorgon.

Söta, söta lilla Lemon. Separationsångesten börjar komma.

Ovido - Quiz & Flashcards