Direktlänk till inlägg 24 januari 2012

Utställning och förhoppningsvis valpar

Av Marita Lindström - 24 januari 2012 15:48

Nu är utställningssäsongen igång och jag har tänkt att börja min i Eskilstuna. Hoppas på att träffa många pomägare och framförallt....få se många fina hundar.


Ici är på kärlekssemester så förhoppningsvis kommer det vårvalpar hit till Gårdsjö. Hon ska paras med Ruben Of Lenette. Jag tror mycket på den kombinationen. Hoppas så innerligt att det blir en liten tjej till mig. Irma skulle egentligen paras hon med nu i vår, men det flyttas fram. Hon är fortfarande i "barnstadiet" och behöver därför mogna på sig innan hon får inta mammarollen. Tycker inte man ska låta barn få barn. Nova blir nästa att stå på tur, men det ska väl dröja någon månad till innan hon ska löpa. Hon bör löpa juni/juli. Ska hitta en hane som kan tänkas passa henne och det blir en liten nöt att knäcka, men nog finns han där ute nånstans. 

 
 
Maggan

Maggan

24 januari 2012 18:16

Äntligen en uppdatering! =)
Tror Ici och Ruben blir snygga valpar jag med =) <3
Här får man starat utställningssäsongen med republikens hund <3 och sedan vänta ända till april innan nästa! tur det är 2 dagars i Sundsvall ;D Lycka till i Eskilstuna..lilla Irma är ju så fin <3<3 Jag hoppas mina tikar börjar löpa snart...nu snart 1 år sedan sista kullen, då börjar man längta ;)
Avundas dig inte nöten att hitta lämplig hane till Nova ;)...det finns ju så många fina hanar vilken skall du välja :D
Du har ju lite närmare till många än vad jag har!!..jag har inget bestämt till mina tjejer än i år....få se vad det blir till slut, det finns många fina hanar, men inte så många patella fria, snygga och passande nära mig...men det fixar sig nog till slut =D

KRAM <3<3

http://www.jackdows.se

 
Susann Olhage

Susann Olhage

25 januari 2012 11:42

Lycka till Mita, med både utställningar och valpar! Vi ses detta år jag lovar och då skall Du få se Dina barnbarn i ringen! Kram

http://www.blackoranges.se

 
custom writing service

custom writing service

16 mars 2012 13:59

YOu know I'd really like to visit such kind of exhibition very much!

http://custom-essay-writing-service.org/custom-wri

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marita Lindström - 27 september 2013 23:07

I morse började Irma bli lite orolig, ville inte äta och skulle bara in i sovrummet. Förstod att nu var det valpning på gång. Det blev en väldigt jobbig och långdragen historia. Den första valpen ville inte komma ut och det visade sig varför....den v...

Av Marita Lindström - 31 augusti 2013 20:59

Har parat Coxcomb's Irma Irmelin  ( Irma )  med Gibbs och deras möten    har resulterat i en liten dräktig Irma  .  Valparna beräknas födas i slutet av september om allt går som det ska.                            Gibbs                       ...

Av Marita Lindström - 25 februari 2013 20:01

Idag har lille Elliot fått ett alldeles eget hem och egen mamma. Han har blivit en gutt och bor numera i Oslo. Hans nya mamma heter Sandra och är en supergullig tjej. Han kommer att bli så omskött och bortskämd av henne. Jag tror att dom kommer att t...

Av Marita Lindström - 7 januari 2013 11:26


Pga. ett sent återbud har jag en svart liten hane åter till salu. Han är efter  Belliver Unexpected Suspect ( Stephen ) och  Cimarosas Easy Question  ( Ici ). Han är leveransklar 19-20 januari.   ...

Av Marita Lindström - 9 november 2012 14:55

Nu är äntligen väntan över. Ici fick igår kväll 4 välskapta underverk    Fördelningen blev 2 hanar och 2 tikar. Hela valpningen gick enligt regelboken och Ici var helt enorm. Så lugn och harmonisk även fast hon hade ont. Hade absolut inga problem med...

Ovido - Quiz & Flashcards