Direktlänk till inlägg 10 juli 2012

Irmas lille kille

Av Marita Lindström - 10 juli 2012 23:11

Nu har han anlänt...Irma och Ruebens lille son.
Irma skötte valpningen jättebra, dock var det lite jobbigt för henne.
Mor och son mår jättebra.


                         

Am Ch Rueben of Lenette ROM & Coxcomb's Irma Irmelin


Nu hoppas vi att den lille växer och frodas.

 
 
jeanette

jeanette

4 november 2012 22:03

Hej! Jag hittade din blogg nyss och ser att ni har små härliga pomar ni med och att ni känner kristina, det gör jag med. Jag bor i Dalarna i Avesta. Har ni valpar på gång?

http://www.masterofpuppie.se

 
Mita

Mita

4 november 2012 23:06

Hej Jeanette !

Roligt att du hittat min blogg. Jag har en tik som ska valpa vilken dag som helst.

http://coxcombs.weebly.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marita Lindström - 27 september 2013 23:07

I morse började Irma bli lite orolig, ville inte äta och skulle bara in i sovrummet. Förstod att nu var det valpning på gång. Det blev en väldigt jobbig och långdragen historia. Den första valpen ville inte komma ut och det visade sig varför....den v...

Av Marita Lindström - 31 augusti 2013 20:59

Har parat Coxcomb's Irma Irmelin  ( Irma )  med Gibbs och deras möten    har resulterat i en liten dräktig Irma  .  Valparna beräknas födas i slutet av september om allt går som det ska.                            Gibbs                       ...

Av Marita Lindström - 25 februari 2013 20:01

Idag har lille Elliot fått ett alldeles eget hem och egen mamma. Han har blivit en gutt och bor numera i Oslo. Hans nya mamma heter Sandra och är en supergullig tjej. Han kommer att bli så omskött och bortskämd av henne. Jag tror att dom kommer att t...

Av Marita Lindström - 7 januari 2013 11:26


Pga. ett sent återbud har jag en svart liten hane åter till salu. Han är efter  Belliver Unexpected Suspect ( Stephen ) och  Cimarosas Easy Question  ( Ici ). Han är leveransklar 19-20 januari.   ...

Av Marita Lindström - 9 november 2012 14:55

Nu är äntligen väntan över. Ici fick igår kväll 4 välskapta underverk    Fördelningen blev 2 hanar och 2 tikar. Hela valpningen gick enligt regelboken och Ici var helt enorm. Så lugn och harmonisk även fast hon hade ont. Hade absolut inga problem med...

Skapa flashcards