Alla inlägg under november 2012

Av Marita Lindström - 9 november 2012 14:55

Nu är äntligen väntan över. Ici fick igår kväll 4 välskapta underverk    Fördelningen blev 2 hanar och 2 tikar. Hela valpningen gick enligt regelboken och Ici var helt enorm. Så lugn och harmonisk även fast hon hade ont. Hade absolut inga problem med att verkligen vila sig mellan valparnas födsel. Tog ju sin tid då hon hade ca. 2 timmar mellan varje valp. Är så glad att det gick så bra då hon hade otur med några valpar i förra kullen hon fick.


Tänk att ibland så är verkligen gudarna med....jag fick min efterlängtade svarta lilla tik   


Nu vilar mamma och barn i valplådan och allt är frid och fröjd.


Av Marita Lindström - 5 november 2012 12:14

Har parat Cimarosas Easy Question "Ici" med Belliver Unexpected Suspect "Stephen" och valparna kommer att göra sin entré vilken dag som helst.
Tack snälla Kristina och Fredrik för att jag fått låna Stephen    


Nu hoppas jag att allt går bra med valpningen.
Hoppas att hon får minst en svart liten tik till mig, vill så gärna ha en svart.
Men andra färger går också bra    Huvudsaken att valparna är friska och krya.

Ovido - Quiz & Flashcards