Alla inlägg under januari 2011

Av Marita Lindström - 17 januari 2011 00:03

Lördagen tillbringades i Dalarna, närmare bestämt i Smedjebacken. Vi var där på valputställning. Så bra att kunna förbereda Irma inför dom officiella utställningarna som kommer. Hennes brorsa Junior var också där. Det var hans första utställning och den genomförde baåde han och Mija med bravur. Mija ställde honom så bra att man skulle kunna tro att hon är på utställning var och varannan helg. Resultatet är vi jättenöjda med: Junior BIM och Irma BIR och BIG-4. Junior har verkligen vuxit och blivit en stilig karl. Tack snälla ni som vill ställa ut lille Junior   .


Som vanligt så lämnade jag en bit av hjärnan på kudden när jag klev upp på morgonen, för någon kamera fick jag ju inte med mig. Tur då att Mija och Lina är två rediga brudar som har all hjärnkapacitet med sig och tog bilder på våra två utställningsstjärnor. Ska få bilderna skickade till mig och då kommer jag att lägga ut dom här på bloggen.


Nästa utställning blir den 20/2 i Örebro. Ska även anmäla Ici dit. Blir bra att få ställa henne på en inoff. nu inför dom officiella som börjar nu i vår. Hon är ju inte ställd på så länge för hon har inte varit i päls förrän nu. Ska bli så skoj att få börja ställa henne. Läääängtar.

Av Marita Lindström - 4 januari 2011 23:02

Heidi skickade bilder på en julfirande Happy. Det är så roligt med valpköpare som skickar bilder på deras hundar. På så sätt får jag följa deras uppväxt och det glädjer mig mycket att få göra det. Alla mina valpköpare gör mig så glad med detta.   Happy väntar nog på paket. Hon har säkert varit en jättesnäll flicka och får nog därför många klappar

  Hon börjar få en riktigt härlig och vacker päls.

  Lilla lilla sötnosen. Det är som att titta på gamla bilder från när Ici var liten.


God fortsättning på er alla och så hoppas jag att vi ses i utställningsringarna framåt våren och sommaren.

Ovido - Quiz & Flashcards