Direktlänk till inlägg 25 augusti 2009

DRÄKTIG

Av Marita Lindström - 25 augusti 2009 18:21

Har gjort ultraljud på Puma idag, och gissa vad....... HON ÄR DRÄKTIG.

Veterinär Maria såg 2 ev. 3 valpar. Jag siktar in mig på 2 för hon har ju

fått det i dom andra kullarna som hon haft.


Så nu är jag så lycklig efter alla dessa misslyckanden, femte gången gillt.

Nu hoppas jag på åtminstone en tik så att jag får något kvar efter Puma.

Men huvudsaken är iallafall att resten av dräktigheten och valpningen

går bra för henne, sen får det väl egentligen bli vad det vill.

 
 
Linda,Holly&Vilde

Linda,Holly&Vilde

25 augusti 2009 18:46

Nu ser vi fram emot små ulltussar om några veckor! :)

http://amicus.webb.se

 
Ingen bild

Malin

25 augusti 2009 20:33

Grattis till smått :)

 
Linnea

Linnea

27 augusti 2009 21:54

Den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge. Jag förstår din lycka över ultraljudet. Nu kommer en lååång väntan innan guldkornen kommer. Ja hör av er ni om ni vill komma, så får vi se om vi hittar en lucka i kalendern.
Kram Linnea med flock

http://www.ljuslyktans.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marita Lindström - 27 september 2013 23:07

I morse började Irma bli lite orolig, ville inte äta och skulle bara in i sovrummet. Förstod att nu var det valpning på gång. Det blev en väldigt jobbig och långdragen historia. Den första valpen ville inte komma ut och det visade sig varför....den v...

Av Marita Lindström - 31 augusti 2013 20:59

Har parat Coxcomb's Irma Irmelin  ( Irma )  med Gibbs och deras möten    har resulterat i en liten dräktig Irma  .  Valparna beräknas födas i slutet av september om allt går som det ska.                            Gibbs                       ...

Av Marita Lindström - 25 februari 2013 20:01

Idag har lille Elliot fått ett alldeles eget hem och egen mamma. Han har blivit en gutt och bor numera i Oslo. Hans nya mamma heter Sandra och är en supergullig tjej. Han kommer att bli så omskött och bortskämd av henne. Jag tror att dom kommer att t...

Av Marita Lindström - 7 januari 2013 11:26


Pga. ett sent återbud har jag en svart liten hane åter till salu. Han är efter  Belliver Unexpected Suspect ( Stephen ) och  Cimarosas Easy Question  ( Ici ). Han är leveransklar 19-20 januari.   ...

Av Marita Lindström - 9 november 2012 14:55

Nu är äntligen väntan över. Ici fick igår kväll 4 välskapta underverk    Fördelningen blev 2 hanar och 2 tikar. Hela valpningen gick enligt regelboken och Ici var helt enorm. Så lugn och harmonisk även fast hon hade ont. Hade absolut inga problem med...

Ovido - Quiz & Flashcards