Direktlänk till inlägg 23 december 2009

Uppdateringstorka

Av Marita Lindström - 23 december 2009 16:10

Ja, här har det verkligen inte hänt något på länge. Då jag dras med ett stort diskbråck så har det inte gått att sitta vid datan, därför har det inte blivit några uppdateringar på jättelänge. Nu känner jag mig lite bättre iallafall och tack och lov för värktabletter. Har pratat med Kicki som köpte Lemon och hon är så nöjd med henne, vilket värmer otroligt i hjärtat då Lemon alltid kommer att vara mitt lilla hjärtebarn. Hon har även fått en till "mamma", Kerstin, som också föll för henne då dom var hit och hämtade henne. Så hon har tur som fått 2 nya "mammor". Kicki och Kerstin är två helt underbara personer som jag fått väldigt bra kontakt med. Känns bra då jag kommer att kunna följa Lemons utveckling. Linda och Malin har kommit hem för julfirande och det känns jätteskönt. Malin har hjäpt mig med all matlagning och julbak och Linda har julbadat och klippt alla mina hundar. Ni är världens bästa döttrar   och jag vet inte hur jag skulle klara mig utan er just nu. Så TACK snälla ni än en gång för all hjälp jag får av er. Vill även passa på att önska alla hundmänniskor och goda vänner en riktig GOD JUL OCH ETT GOTT NYTT ÅR. Nu får vi alla hoppas på ett riktigt bra hundår 2010.


Kramar från Mita med familj och hundar.   

 
 
Ingen bild

Bettan och hennes djur. Både 2 och 4-benta

26 december 2009 17:01

Hej och God Fortsättning på Er.
Hoppas Julen har varit bra. Här har vi firat lugnt och gemytligt. Firade här hemma, men Ante smet till Gärdsta. Tomten var lika uppskattad av Tindra som oss människor tror jag ;o)
Min rygg har bråkat en hel del så jag måste erkänna att jag genat med en hel del måsten i år... Men jul blev det ju ändå. Hoppas vi kan ses något
Kram på dig.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marita Lindström - 27 september 2013 23:07

I morse började Irma bli lite orolig, ville inte äta och skulle bara in i sovrummet. Förstod att nu var det valpning på gång. Det blev en väldigt jobbig och långdragen historia. Den första valpen ville inte komma ut och det visade sig varför....den v...

Av Marita Lindström - 31 augusti 2013 20:59

Har parat Coxcomb's Irma Irmelin  ( Irma )  med Gibbs och deras möten    har resulterat i en liten dräktig Irma  .  Valparna beräknas födas i slutet av september om allt går som det ska.                            Gibbs                       ...

Av Marita Lindström - 25 februari 2013 20:01

Idag har lille Elliot fått ett alldeles eget hem och egen mamma. Han har blivit en gutt och bor numera i Oslo. Hans nya mamma heter Sandra och är en supergullig tjej. Han kommer att bli så omskött och bortskämd av henne. Jag tror att dom kommer att t...

Av Marita Lindström - 7 januari 2013 11:26


Pga. ett sent återbud har jag en svart liten hane åter till salu. Han är efter  Belliver Unexpected Suspect ( Stephen ) och  Cimarosas Easy Question  ( Ici ). Han är leveransklar 19-20 januari.   ...

Av Marita Lindström - 9 november 2012 14:55

Nu är äntligen väntan över. Ici fick igår kväll 4 välskapta underverk    Fördelningen blev 2 hanar och 2 tikar. Hela valpningen gick enligt regelboken och Ici var helt enorm. Så lugn och harmonisk även fast hon hade ont. Hade absolut inga problem med...

Ovido - Quiz & Flashcards