Direktlänk till inlägg 19 augusti 2010

NU BÄR DET IVÄG.

Av Marita Lindström - 19 augusti 2010 16:15

Äntligen är dagen D snart här. Imorgon bär det av söderut. Har packat och packat och packat lite till. Trodde det aldrig skulle ta slut. Skönt var det iallafall att få kasta bort massor av sånt som inte används längre. Slängde 3 hela sopsäckar med kläder som jag tänkt att kaaanske kan jag komma i dom en dag. Skulle jag mot alla odds komma i dom, ja då skulle dom vara så omoderna så att man inte ville ha dom. Ganska bra med rejäl storstädning ibland. Visste inte att man sparat så mycket skräp. Det är väl som dom säger, man ska flytta ungefär vart  4:de år.


Ici's valpar har flyttat nu. En blir kvar här uppe i Jämtland, hos familjen Olander. Där kommer hon att få det jättebra med massor av aktivering. Angelica, dottern i familjen, är så duktig med deras hundar. Hon håller på med agility, freestyle och tycker utställningar är roligt. Så jag vet att lilla Alice, som hon heter nu, kommer att komma ut i utställningsringarna framöver. Den andra valpen har blivit norsk polarhund. Hon bor ända uppe i Tromsö hos Heidi. Även den valpen har fått ett kanonhem. Det kommer att bli utställningar även för henne. Jag önskar mycket glädje och nöje med valparna till deras valpköpare.


Nä, nu ska jag göra ett sista "ryck" så allt är klart när lastbilen kommer imorgon.

Så jag får väl säga : Hej då Jämtland  och Hej Skaraborg.

 
 
Ingen bild

Virus

19 augusti 2010 18:30

Jag vill bara säga hejdå
Jag har fått en jättebra kompis i Jappy
Mamma hänger jag i hälarna hela dagarna
Hon tycker att jag är den bäste killen i huset
Hon pussar mig jättemycke
kram från Virus
Ulla-Rolf hälsar oxå

 
Linnea

Linnea

20 augusti 2010 00:04

Ja man får väl som säga lycka till och hej då. Ska sanningen fram så känns det lite konstigt och vemodigt att du skall flytta. Men ni kommer att få det helt underbart dit ni flyttar. Vi får hålla kontakten via våra sidor. STOOOR KRAM och lycka till
/ Linnea med flock

http://www.ljuslyktans.se

 
Maggan

Maggan

20 augusti 2010 21:18

Nej jag vill inte säga hej då, jag säger vi syns ;)
Kommer att bli sååå tomt här upp, vem skall jag prata skit med nu??? =(
Men hoppas ni kommer trivas där nere..annars kan ni alltid komma HEM igen

http://www.jackdows.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marita Lindström - 27 september 2013 23:07

I morse började Irma bli lite orolig, ville inte äta och skulle bara in i sovrummet. Förstod att nu var det valpning på gång. Det blev en väldigt jobbig och långdragen historia. Den första valpen ville inte komma ut och det visade sig varför....den v...

Av Marita Lindström - 31 augusti 2013 20:59

Har parat Coxcomb's Irma Irmelin  ( Irma )  med Gibbs och deras möten    har resulterat i en liten dräktig Irma  .  Valparna beräknas födas i slutet av september om allt går som det ska.                            Gibbs                       ...

Av Marita Lindström - 25 februari 2013 20:01

Idag har lille Elliot fått ett alldeles eget hem och egen mamma. Han har blivit en gutt och bor numera i Oslo. Hans nya mamma heter Sandra och är en supergullig tjej. Han kommer att bli så omskött och bortskämd av henne. Jag tror att dom kommer att t...

Av Marita Lindström - 7 januari 2013 11:26


Pga. ett sent återbud har jag en svart liten hane åter till salu. Han är efter  Belliver Unexpected Suspect ( Stephen ) och  Cimarosas Easy Question  ( Ici ). Han är leveransklar 19-20 januari.   ...

Av Marita Lindström - 9 november 2012 14:55

Nu är äntligen väntan över. Ici fick igår kväll 4 välskapta underverk    Fördelningen blev 2 hanar och 2 tikar. Hela valpningen gick enligt regelboken och Ici var helt enorm. Så lugn och harmonisk även fast hon hade ont. Hade absolut inga problem med...

Ovido - Quiz & Flashcards