Direktlänk till inlägg 30 augusti 2010

Ridskola

Av Marita Lindström - 30 augusti 2010 19:18

Det känns som att man behöver göra annat än tömma flyttkartonger, så idag har jag och Malin varit med Smilla på ridskola. Det är lite läskigt att rida på en stor häst så hon började med att bara sitta på den och det gick galant.     Det här är Missil, som hästen heter. En riktigt stilig häst.


Nästa gång ska hon få en liten ponny och då kanske hon törs rida lite och inte bara sitta på den.Dom har två små hästar men bägge var upptagna idag. Ska försöka få Malin att börja också, tror faktiskt att hon är lite sugen på det. Fick även höra att dom har en grupp för dom som är 40+, men det blir ju en annan femma. Får väl se om modet finns där, är faktiskt lite halvskraj för dom. Men ,men, undrens tid är ju inte förbi än.











 
 
Ingen bild

Linda

30 augusti 2010 20:00

Vad modig du är Smilla som tordes sitta på den stooora hästen - det hade jag aldrig gjort :)
Kommer snart ner och hälsar på er så då hoppas jag att du kan visa mig allt jag missar !
Saknar er!
Puss&Kram från norrland

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marita Lindström - 27 september 2013 23:07

I morse började Irma bli lite orolig, ville inte äta och skulle bara in i sovrummet. Förstod att nu var det valpning på gång. Det blev en väldigt jobbig och långdragen historia. Den första valpen ville inte komma ut och det visade sig varför....den v...

Av Marita Lindström - 31 augusti 2013 20:59

Har parat Coxcomb's Irma Irmelin  ( Irma )  med Gibbs och deras möten    har resulterat i en liten dräktig Irma  .  Valparna beräknas födas i slutet av september om allt går som det ska.                            Gibbs                       ...

Av Marita Lindström - 25 februari 2013 20:01

Idag har lille Elliot fått ett alldeles eget hem och egen mamma. Han har blivit en gutt och bor numera i Oslo. Hans nya mamma heter Sandra och är en supergullig tjej. Han kommer att bli så omskött och bortskämd av henne. Jag tror att dom kommer att t...

Av Marita Lindström - 7 januari 2013 11:26


Pga. ett sent återbud har jag en svart liten hane åter till salu. Han är efter  Belliver Unexpected Suspect ( Stephen ) och  Cimarosas Easy Question  ( Ici ). Han är leveransklar 19-20 januari.   ...

Av Marita Lindström - 9 november 2012 14:55

Nu är äntligen väntan över. Ici fick igår kväll 4 välskapta underverk    Fördelningen blev 2 hanar och 2 tikar. Hela valpningen gick enligt regelboken och Ici var helt enorm. Så lugn och harmonisk även fast hon hade ont. Hade absolut inga problem med...

Ovido - Quiz & Flashcards