Alla inlägg den 9 november 2010

Av Marita Lindström - 9 november 2010 14:23

Har fixat lite bilder som Heidi har skickat till mig. Happy har (som jag skrivit om i tidigare inlägg) också varit på utställning.   Är jag vacker nu matte ?   Underbaraste lilla sötnöt  .   Heidi har tränat Happy att stå så fint.  

Happy tycker nog det är ganska skoj med snö. Dom har ju haft snö ett tag där uppe.


Vilket påminner mig om att snart är det våran tur med klumpiga igensnöade hundar. Idag har det varit ett riktigt "skitväder" här. Det är riktiga höststormar med snöfall. Så den där jä...la   snön som yr runt överallt. Jag tänker då INTE gå ut idag.


Till sist så vill jag tacka alla mina valpköpare som är så engarerade i sina hundar och framförallt att ni vill dela med er av allt till mig. Allt jag får antingen via mail, inlägg här på bloggen, i gästboken eller i form av fina bilder, ska ni veta uppskattas nånting så otroligt av mig. Jag är så glad att jag får ta del av "mina" små bebisars vardag.


Ni är BÄST   

Ovido - Quiz & Flashcards