Alla inlägg den 22 september 2010

Av Marita Lindström - 22 september 2010 09:43

Känner att nu är det dags att uppdatera lite. Har varit så otroligt trött att jag inte har orkat tidigare. När klockan börjar närma sig 9 på kvällen så är jag som en zombie. Det har väl aldrig inträffat förut, då var man uppe till in på småtimmarna. Om tröttheten beror på flytten och allt vad den innebär eller om jag helt enkelt börjar bli gammal, ja det vet jag inte om jag vill veta. Känns som att alternativ 1 känns bäst.  Har iallafall badat alla hundarna ( iofs. med MYCKET hjälp av Malin   ). Känner mig sååå nöjd. Nu är alla hundar rena, fönade och klippta. Till helgen ska jag åka till Örebro och hälsa på Irmas bror. Längtar så till jag får se honom. Blev jätteglad när jag fick mail av dom där dom berättade att dom också ska ställa ut honom  den 30 oktober. Det ska bli så skoj. Annars så är allt som vanligt här, med andra ord jättebra. Ska försöka att bli bättre på att uppdatera bloggen.

Ovido - Quiz & Flashcards