Direktlänk till inlägg 31 oktober 2009

Fint besök och novemberlov

Av Marita Lindström - 31 oktober 2009 19:42

Iveckan så har min mellersta dotter Malin varit hemma på besök. Det var jättetrevligt. Blir ju inte så ofta som hon kommer hem då hon bor och pluggar i Gävle. Vi har bara tagit det lugnt och haft det mysigt. Lillasyster har också haft skollov så det där med att ha haft det lugnt kanske inte stämmer helt riktigt. Men mysigt har det iallafall varit. Valpbilder har vi helt glömt bort att ta nya ( hur man nu kan glömma det ). Men det ska bli bättring med det. Kanske jag har tur att Maggan kommer något i början av veckan och då vet jag att hon är snäll och hjälper mig med fotografering om jag ber henne. Annars blir det andra bilder än ståbilder och det kan jag klara själv. Dom mår iallafall jättebra. 6 veckor är dom nu och blir bara roligare och roligare. Nu ska dom få flytta ut i köket permanent för det börjar bli lite svårt att få sova då dom gärna vaknar varje natt och saknar sin mamma som gärna inte vill sova hos dom när hon kan sova i sängen hos mig. Men som sagt, nu får dom flytta till köket och då får hon så vackert följa med sina små. 

 
 
Ingen bild

Malin

3 november 2009 10:35

Det var väldigt roligt att komma "hem" igen, synd att det är så långt till jul när jag kommer nästa gång! Jag o Piffsan saknar er alla redan!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marita Lindström - 27 september 2013 23:07

I morse började Irma bli lite orolig, ville inte äta och skulle bara in i sovrummet. Förstod att nu var det valpning på gång. Det blev en väldigt jobbig och långdragen historia. Den första valpen ville inte komma ut och det visade sig varför....den v...

Av Marita Lindström - 31 augusti 2013 20:59

Har parat Coxcomb's Irma Irmelin  ( Irma )  med Gibbs och deras möten    har resulterat i en liten dräktig Irma  .  Valparna beräknas födas i slutet av september om allt går som det ska.                            Gibbs                       ...

Av Marita Lindström - 25 februari 2013 20:01

Idag har lille Elliot fått ett alldeles eget hem och egen mamma. Han har blivit en gutt och bor numera i Oslo. Hans nya mamma heter Sandra och är en supergullig tjej. Han kommer att bli så omskött och bortskämd av henne. Jag tror att dom kommer att t...

Av Marita Lindström - 7 januari 2013 11:26


Pga. ett sent återbud har jag en svart liten hane åter till salu. Han är efter  Belliver Unexpected Suspect ( Stephen ) och  Cimarosas Easy Question  ( Ici ). Han är leveransklar 19-20 januari.   ...

Av Marita Lindström - 9 november 2012 14:55

Nu är äntligen väntan över. Ici fick igår kväll 4 välskapta underverk    Fördelningen blev 2 hanar och 2 tikar. Hela valpningen gick enligt regelboken och Ici var helt enorm. Så lugn och harmonisk även fast hon hade ont. Hade absolut inga problem med...

Ovido - Quiz & Flashcards