Alla inlägg den 19 september 2009

Av Marita Lindström - 19 september 2009 17:46

Nu är väntan äntligen över och nu är jag otroligt mallig och stolt!
Idag nedkom Puma med två helt underbara små tjejer.

Det var inte särskilt stora tjejer, dom vägde 110 gram och 115 gram.
Allting gick jättebra. Puma skötte allting helt själv. Vad underbart det är med sådana tikar!


Här är några bilder på underverken.
Bättre bilder kommer lite senare!


  

Här är vi inte så gamla.


   

Puma njuter i fulla drag. Ibland tror jag att vissa tikar är som gjorda för att bli mammor. Puma är iaf en sådan.


Tänk att jag äntligen fick min lilla tjej!
Hur ska jag egentligen kunna sälja en utav dom? Obestämd

Kanske jag måste behålla båda två...Skrattande
Fast det räcker nog med en valp i taget. Men det kommer nog att bli svårt att välja.


Maggan, jag kunde inte hålla mig längre! Flört

Ovido - Quiz & Flashcards