Alla inlägg den 6 maj 2010

Av Marita Lindström - 6 maj 2010 22:02

Idag har jag gjort ultraljud på Ici och vi såg två "bollar"  . Så om ca. 5 veckor gör dom sin entré. Ska bli så spännande. Blir till att ha småvalpar hela sommaren, men det gör absolut ingenting. Det finns inget som är så mysigt som valpar.


Jag och Maggan ska ner till Norberg på Pomspecialen och då ska jag ta med mig Colas syster Lemon hem. Jag har köpt tillbaka henne då förra ägaren inte kunde ha henne kvar. Längtar tills hon är här och vi får lära känna varandra.


Valparna mår bra och blir bara busigare och busigare för varje dag som går.Dröjer nog inte länge tills dom flyttar ut till köket. Man märker att valplådan börjar bli lite för liten för dom. I köket kan dom busa på ordentligt. Det blir ju även mer social kontakt för dom när dom flyttar dit.  

Ovido - Quiz & Flashcards