Alla inlägg den 25 maj 2010

Av Marita Lindström - 25 maj 2010 00:04

I söndags så var jag och Maggan i Sundsvall på utställning. Jag hade bara med mig Cola och det gick bra för henne. Hon blev BIR- valp med en jättefin kritik. Nu var hon ju ensam i valpklass men hon kunde ju lika gärna ha blivit utan HP. Hon skötte sig ganska bra i rasbedömningen där jag ställde henne, men i stora finalringen där Linda fick äran att ställa henne gick hon som en klocka. Det är nog bara att inse att när Linda är med så ska hon ställa hundarna åt mig. Hon har det i fingertopparna. I finalen placerade hon sig inte men så var det väldigt stor konkurens också, ca. 20 valpar. Maggan tog BIM:et med sockertoppen Olis. BIR blev en norsk supersnygg tik som också blev BIG 1:a och avslutade dagen med att bli BIS 3:a. Snyggt jobbat av dom. Kameran var natuligt med, men blev det några bilder därifrån ?  NEJ. Kan inte förstå varför det ska vara så svårt att ta upp den och knäppa bilder. Kommer alltid på det när det är dags att åka hem och då är det ju försent. Lägger in bilder på juvelerna istället så blir det nåt att titta på iallafall.   Vem vinner kampen om sköldpaddan ?   Tur att man kan dela med sig.   Men bäst är det allafall när man får ha allt för sig själv.   Det gäller att hålla tungan rätt i mun.   Den är min och bara min.   Sötnos.   Nu är jag ganska trött.   Även mamma får en välförtjänt vilopaus.   Är det nån som inte smälter för något så sött ?

Ovido - Quiz & Flashcards