Alla inlägg den 19 juli 2010

Av Marita Lindström - 19 juli 2010 23:50

Ja, som rubriken lyder blev alltså valparna 6 veckor idag. Försökte mig på att fota lite huvudbilder men kameran ville inte alls vara med   .

Ny vecka betyder också ny vägning av dom små , båda ligger på mycket fina vikter och utvecklas precis som dom ska!


Nåt mer jag gjort idag är badat och friserat lite hundar, Cola fick agera "försökskanin" när det var dags att klippa henne, jag har aldrig klippt en pom så jag vet inte riktigt hur man gör. Men jag tyckte då hon blev söt  .

Ici fick sig en rejäl urkammning innan bad och vips så var hon naken. Klippte även henne lite, även om hon ändå kommer tappa mer päls så blev hon sockersöt i sin nya frisyr.


Kan ju inte bara skriva en massa och eftersom det är läggdags så kommer det passande bilder från helgen här;

    Nästan så man funderar om dom verkligen ligger skönt?   

  Det finns 3 olika sängar att ligga i men det är visst skönare och ligga och trycka i hörnet.

  Som sagt, jag blir inte förvånad!

  Cola och Lemon


Godnatt!

/Malin

Ovido - Quiz & Flashcards