Alla inlägg den 8 februari 2010

Av Marita Lindström - 8 februari 2010 22:21

Nu är Nova klar för hemfärd. På fredag åker jag tåg ner till Malin ( min dotter i Gävle ). Lördagmorgon lånar vi bilen av Malins sambo och åker till Kristina. På kvällen ska Malin bjuda ut mig på middag och söndagförmiddag tar jag tåget hem till Östersund igen. Ska bli så roligt att komma ner till Gävle och bara få umgås ett par dagar bara jag och Malin. Det blir ju inte så ofta vi träffas nu då hon började skolan i höstas. Jag fick ju ha henne här hemma i 3 veckor i julas förstås, men det känns som jättelänge sedan.


Nu är det bara att vänta i drygt 3 veckor innan det kan göras ett ultraljud för att se om kärleksresan bär på någon frukt ( hoppas hoppas hoppas ). Jag kommer att göra ett ultraljud i början av mars. Ici ska förmodligen börja löpa någon gång i mars/april och då kommer hon att paras. Hane till henne är inte 100% klart ännu så det återkommer jag med senare. 



Ovido - Quiz & Flashcards