Alla inlägg den 14 februari 2010

Av Marita Lindström - 14 februari 2010 22:02

Ja, då var både jag och Nova hemma igen. Igår hämtade jag och Malin henne hos Kristina. Hon har haft det väldigt bra där. Vi fick även trevligt sällskap med oss, Rose-Marie, så himla kul att hon följde med. Det är så roligt att träffa Kristina och Rose-Marie.


På kvällen bjöd Malin mig på en supergod middag. Vi tittade också på melodifestivalen och åt massor av chips och dip. Efter det var vi totalt utpumpade.


Jag vill tacka Kristina för att hon tagit så bra hand om Nova, Rose-Marie tackar jag för otroligt trevligt ressällskap. Sen vill jag speciellt tacka Malin för att hon tagit hand om och pysslat om mig så mycket i helgen. Du är BÄST  .


Ultraljud är bokat. Återkommer med resultat. 

Ovido - Quiz & Flashcards