Alla inlägg den 24 februari 2010

Av Marita Lindström - 24 februari 2010 12:42

Idag är det en lite sorgsen dag. Min kära Puma har flyttat  . Hon var ju början till min kennel och kommer alltid att ha en väldigt speciell plats i mitt hjärta. En stor tröst är att hon kommit till världens bästa hem. Hon kommer nämligen att bo hos Stig och Anne-Marie Hedman nere i Ullared. Tack SNÄLLA för att ni tar hand om henne. Deras dotter Britt har som jag sagt tidigare Pumas son Leo hos sig. Så nu får mor och son återförenas. Bägge hundarna kunde inte ha det bättre och jag önskar att jag hade ett dussin av människor som dom.


Nu får Puma det liv som hon verkligen förtjänar efter lång och trogen tjänst som en alldeles utmärkt avelstik. Det är tikar som henne man önskar sig när det gäller avel.


Så TACK än en gång till er för att ni finns för mina hundar    .


Ovido - Quiz & Flashcards