Alla inlägg den 6 januari 2010

Av Marita Lindström - 6 januari 2010 13:04

Det verkar som att kylan kommer att hålla i sig ett tag till om man ska tro meterologerna. Själv tycker jag att det kan räcka nu. Tittade på termometern och den visade  -23,6. Hundarna fryser och vill absolut inte vara ute. Lilla Cola, hon får överhuvudtaget inte gå ut. Vill inte ha en sjuk valp. När det är så här kallt blir det inget gjort, varken ute eller inne. Orken och lusten bara försvinner. Det enda roliga jag haft är en tur med Maggan ner till Vinnersjö. Alltid lika trevligt att träffa RMS. Nu hoppas jag att Nova börjar löpa så jag får åka till Kristina.


Har äntligen fått tid på Ryggkirurgen så vi får väl se vad dom hittar på med mig. Har iallafall fått förlängt sjukbidrag, t.o.m febr 2011. Nu ska det väl ändå bli arbetsträning. 

Ovido - Quiz & Flashcards